Ismét előkerült az a sokat emlegetett zártszelvény (vonalzó), reméljük Jani (fényező) csak utólag látja ezeket a képeket, ne izguljon előre, hogy mit is kell majd síkba csiszolnia.
Lapos vasból készítik el a fiúk az ablakkeret azon részét, ahová az üveget beragasztják majd.
Közben, pihenésképpen, az autó rossz parkolásból adódó karosszériahibái is kiegyengetésre kerülnek.
Gyuri kicsit értelmetlen arccal bámulja a történteket, de hát mit várunk a hifistől, eljön még az ő ideje is (akkor majd Attila fog ilyen arcot vágni).
Mester lakatosunk kicsit megtörten hegeszti készre a belső küszöböket, amíg Ogre rendkívül jól elszórakozik akár egy darab madzaggal is, a komoly problémák ellenére egy pillanatig sem tud „normális” maradni.
Összeült a haditanács, nem igazán tetszik senkinek a tető, de hogy lehetne ezt megfogalmazni, úgy hogy ne sértsük meg a mesterembereket.
Bizonyítja, hogy mennyire jól sikerült az 5-komponenses küszöb, hogy az autó elejét a végletekig emelve az összes ajtó úgy záródik, mint a gyári! A hátsó kerék is majdhogynem felemelkedett, Indián ezt nem gondolta volna.
Végre kitoltuk a napra az autót, 2-ből sikerült is! Sajnos azonban a nap hatásának katasztrofális következményei lettek.
Az amúgy sem tökéletes tető, amit már bent is észrevételeztek a fiúk, megkapva a nap melegét, iszonyatos „huppogásba” kezdett és teljesen elvesztette addigi formáját.
Most már nem kétséges, hogy rossz döntés volt a 0,8-as lemez.
A Zsigulimuzin első szabadtéri szereplése két komoly tanulsággal szolgált számunkra:
- 1. a tetőlemezt szükséges jobban kimerevíteni és vastagabb anyagból elkészíteni
- 2. sokkal, de sokkal hosszabb, mint gondoltuk, viszont eszméletlen jól fog kinézni
Talán nem mindenki emlékszik, de ezzel a fotóval talán néhányunknak felelevenítjük az emlékét az ablakon kikukucskáló zöld szörnyecske matricának, ami jó 15 évvel ezelőtt minden 5. autón megtalálható volt: Ogre személyében a zöld és a szörny is egyértelmű!
Visszatoltuk a járgányt, következhet a feketemunka, alulról is meg kell hegeszteni a lemezeket.
Amíg Pisti alulról készre hegeszti a fenéklemezt, addig Attila visszavágózza a félresikerült tetőlemezt.
Estére újból volt teteje a limuzinnak, olykor nagyon csodálkozunk, hogy milyen sok minden belefér egy napba!