LADA Limuzin

Egy LADA zsiguli limuzin építés hétköznapjai.

Bérlés előjegyzés:
06 20-406-7558 berles@zsigulimo.hu

Zsigulimó a facebook-on

Friss topikok

Powered by

2010.05.06. 12:56 zsigulimo

Zsigulimuzin 15. nap – Lakatolás folytatás 11.

Címkék: tuning tető zsiguli lakatos limuzin

Ismét előkerült az a sokat emlegetett zártszelvény (vonalzó), reméljük Jani (fényező) csak utólag látja ezeket a képeket, ne izguljon előre, hogy mit is kell majd síkba csiszolnia.
Lapos vasból készítik el a fiúk az ablakkeret azon részét, ahová az üveget beragasztják majd.
Közben, pihenésképpen, az autó rossz parkolásból adódó karosszériahibái is kiegyengetésre kerülnek.

Gyuri kicsit értelmetlen arccal bámulja a történteket, de hát mit várunk a hifistől, eljön még az ő ideje is (akkor majd Attila fog ilyen arcot vágni).
Mester lakatosunk kicsit megtörten hegeszti készre a belső küszöböket, amíg Ogre rendkívül jól elszórakozik akár egy darab madzaggal is, a komoly problémák ellenére egy pillanatig sem tud „normális” maradni.
Összeült a haditanács, nem igazán tetszik senkinek a tető, de hogy lehetne ezt megfogalmazni, úgy hogy ne sértsük meg a mesterembereket.
Bizonyítja, hogy mennyire jól sikerült az 5-komponenses küszöb, hogy az autó elejét a végletekig emelve az összes ajtó úgy záródik, mint a gyári! A hátsó kerék is majdhogynem felemelkedett, Indián ezt nem gondolta volna.
Végre kitoltuk a napra az autót, 2-ből sikerült is! Sajnos azonban a nap hatásának katasztrofális következményei lettek. Az amúgy sem tökéletes tető, amit már bent is észrevételeztek a fiúk, megkapva a nap melegét, iszonyatos „huppogásba” kezdett és teljesen elvesztette addigi formáját.
Most már nem kétséges, hogy rossz döntés volt a 0,8-as lemez. A Zsigulimuzin első szabadtéri szereplése két komoly tanulsággal szolgált számunkra:
  • 1. a tetőlemezt szükséges jobban kimerevíteni és vastagabb anyagból elkészíteni
  • 2. sokkal, de sokkal hosszabb, mint gondoltuk, viszont eszméletlen jól fog kinézni
Talán nem mindenki emlékszik, de ezzel a fotóval talán néhányunknak felelevenítjük az emlékét az ablakon kikukucskáló zöld szörnyecske matricának, ami jó 15 évvel ezelőtt minden 5. autón megtalálható volt: Ogre személyében a zöld és a szörny is egyértelmű!

Visszatoltuk a járgányt, következhet a feketemunka, alulról is meg kell hegeszteni a lemezeket.
Amíg Pisti alulról készre hegeszti a fenéklemezt, addig Attila visszavágózza a félresikerült tetőlemezt. Estére újból volt teteje a limuzinnak, olykor nagyon csodálkozunk, hogy milyen sok minden belefér egy napba!

További képek >>

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigulimo.blog.hu/api/trackback/id/tr891978865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eprompixel 2010.05.06. 13:48:26

Nem semmi a cucc. A nagy tetőbe nem férne bele egy bazi nagy tolótető ? Ki lehetne állni a limóban, üdvözölni a tömegeket. Az új tető milyen lemezből lett végül ?

Zsigulimo 2010.05.12. 16:39:03

@eprompixel: Gondolkoztunk rajta, de elvettük, mert vagy a tetején állna ki vagy a belteret csökkentené :-( a beépített tető!
1,5-es lemezből készült végül a tető. Üdv, Indián
süti beállítások módosítása