Igaz, hogy átkerült egy másik idősávba (késő este), de legalább kaptak egy szép nagy stúdiót.
Természetesen mi is ott voltunk az első részben, ami a Mercedesekről szólt.
Vagyis minden, ami Mercedes: kamion, busz, személyautó, mini autó, történelem, stb.

Már kezdetektől voltak problémák a stúdiós munkával.
Először is "le kellett tennem" úgy cirka 40.000.-ért egy tűzvédelmi vizsgát, majd kiderült (nem számunkra), hogy fényezni sem lehet egy lámpákkal, kamerákkal teli stúdióban.
Mi mindent jó előre előkészítettünk, hogy amikor az adott munkafázishoz jutunk, már csak érte kelljen nyúlni és helyére tenni.

Szóval volt 8 óránk, hogy valamit mutassunk, amiből lett 6, és ebből is 1 óra kint az udvaron, mert nem engedtek be.
Ja, és azt nem is említem, hogy micsoda biztonsági szabályok vannak a Róna utcában (TV2).
Tehát tető le, konyhapult be, ajtók lehegeszt, irány egy pár utcával odébb lévő fújó kamra. Itt is elszúrtunk egy kis időt, de nagy nehezen elkészültünk.
Winkler-Karotta párossal leforgattuk a végét, került bele Gyros sütő, kis tv, hűtő, gravírozott TotalCaros poharak, tányérok, a dísztárcsák tál ételeknek álcázva (meggyleves, kolbász ketchup-pal mustárral), mindez 6 óra alatt.
Mivel igazán kitettünk magunkért, úgy gondoltuk minden rendben, és látványos lesz filmbeli szereplésünk. Hát nem így lett!

Pedig ott voltunk, nem is akármeddig!
Elhúzódott a forgatás, így mi is lekéstük az utolsó nagy ajtónyitást, komplett autóstul, utánfutóstul bent ragadtunk a díszletek közt.
Az ajtók őre, azzal a lendülettel elhúzott, úgyhogy ottmaradtunk egy biztonsági őrrel, aki nem tudta elintézni, hogy végre kijuthassunk.
Több órányi alkudozás, telefonálgatás után végre kiengedtek minket valamikor éjszaka, de már senkinek sem volt kedve hazamenni, így még elmentünk kiértékelni a napot egy gyorsbüfébe.