Ott tartottunk, hogy majdnem jó volt minden, ilyenkor a blog olvasó elvárná, hogy a történetnek vége, és mindenki megy a maga útjára. De nem így Indiánéknál!
Ez a pár nap csak vihar előtti csend volt - altatás :-).
No, szóval, Zsigulimónak meg volt a próbaútja, de távolról sem tökéletes.
Arra jó volt ez a szenzációs hangulatú leánybúcsú, hogy felmérjük a hiányosságokat, belássuk tévedéseinket, hibáinkat.
Kezdjük ött, hogy nagyobb generátor kell ekkora fogyasztáshoz (sejthető volt), szükséges a hátsó fejegység helyének átalakítása, kapcsolók tökéletesítése, pezsgőspoharak stabilizálása (mert ugye nem jó dolog, ha minden kanyarban megbillen), automata biztonsági övek beépítése, belső design módosítása, stb.
El kell végeznünk tehát a gyerekbetegségek korrigálását, de nem utolsó szempont, hogy azért szedtük vissza 0-ra, mert üreges alvázvédelmet végeztünk az autón (kivül, belül, alul, felül).
Nem elhanyagolható, hogy az utánfutó sincs még készen, és a bulin már ott kellene lennie.
Apropó beüzemelési szertartás!
Kedves Blog-olvasók!
Pipi, red87, a márk, KAWAszaki, Maczi01, ladás srác és a többiek :-) a teljesség igénye nélkül - akik nyomonkövettétek a Zsigulimo épülését!
2010. szeptember 5-én vasárnap zártkörű bulit tartunk Gödöllőn, akinek van kedve, lehetősége eljönni, találkozni a készítőkkel, megnézni élőben a Zsigulimot, Indián autóit (Zil, Buggy, Fapados Trabi, Pökedli, Maruti, Fadett, Ufo), és a készítők autói közül is néhányat - jelezze részvételi szándékát Indián felé az indiandesign@indiandesign.hu e-mail címen.
A következő nap blogjából kiderül, hogy mivel fogjuk a jövőben múlatni az időt.