2010.05.13. 11:16
Zsigulimuzin 20.nap – Fényezés folytatás
Címkék: tuning zsiguli limuzin fenyezes
Ahogy telik az idő, folyamatosan új arcokat vélünk felfedezni az autó körül. Mindenki gittel, csiszol, méreget alul, felül, oldalt, sőt még az autón is.
A gittes tégelyek csak ürülnek, de hála a jó alapanyagnak, csak a hossz miatt sok az anyagfelhasználás. Régóta foglalkozunk fényezéssel, de a srácok még nekünk is tudnak újat mutatni: paszták, kencék, spéci gittek.
Higgyétek el, ez már űrtechnológia. Nosztalgikus ez a 20. nap, de mint minden munkával töltött idő, hamar elrohan és érezhető, hogy nem az utolsó alapozó napot töltöttük a műhelyben.
3 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://zsigulimo.blog.hu/api/trackback/id/tr111999489
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
épitők 2010.05.14. 05:23:17
kombi difi talán segit valamit a megvaltozott súly-lóerő arányon-valószinű nem akartok szálguldozni vele-
Indián1 2010.05.14. 19:39:26
@épitők: igen, valószínűleg kombi difi kerül alá, a nagyobb motor az biztosnak látszik, nem akarunk vele száguldozni, de azért nem baj, ha induláskor nem csúszik a kuplung :-)
Vadista Szandál 2010.05.20. 17:34:46
Nem tudom, hogyan álltok a motor kérdéssel, de mindenképpen erősebb kellene bele, hogy a hétköznapi ritmust fel tudja venni, teli emberekkel és teli minibárral is.
Szerény javaslatom, mert úgyis egyedi engedélyes lesz az egész autó, így bepapírozható ez is:
1,7 Niva blokk felfúrva 84-es furatra és 88-as löketű főtengely, egy 1:9,0-1:9,5-es kompresszióval, széria 1,7 Niva vezérműtengellyel. Ez 2000 köbcenti és minden beszerezhető hozzá. A főtengely olyan 120 ezer Ft.
Szívó-kipufogócsonk belülről kibővítve, esetleg a hengerfej portjai is.
Ez adna egy egészséges, borzasztóan nyomatékos szűk 100 lovat, abszolut gyári kinézet és kulturált, stabil járástulajdonságok mellett.
A blokkról az összes azonosító a motorszám kivételével leszedve, hogyha valaki tudálékosan belenéz ne üsse ki a szemét a 2121 öntött felirat a blokkon.
Ez alá egy 4,1-es tucatdifi, hogy ne üvöltsön kiábrándítóan 80-90-nél a limó úri közönsége fülébe:)
Kuplungra csak és kizárólag egy Sachs szett lenne való szvsz.
Ez felmegy Budán a legmeredekebb kaptatón is, ha olyan az utazóközönség keresztbe is el lehet vele tenni szolidan.
Ja, télre, hóba egy torsen sperr is hálás lehet, szintén beszerezhető, 80-100 körüli összeg. Viszont erősíteni kell hozzá a hidat, de lehet úgyis erősítve lenne és lehet azt szépen is csinálni.
Szerény javaslatom, mert úgyis egyedi engedélyes lesz az egész autó, így bepapírozható ez is:
1,7 Niva blokk felfúrva 84-es furatra és 88-as löketű főtengely, egy 1:9,0-1:9,5-es kompresszióval, széria 1,7 Niva vezérműtengellyel. Ez 2000 köbcenti és minden beszerezhető hozzá. A főtengely olyan 120 ezer Ft.
Szívó-kipufogócsonk belülről kibővítve, esetleg a hengerfej portjai is.
Ez adna egy egészséges, borzasztóan nyomatékos szűk 100 lovat, abszolut gyári kinézet és kulturált, stabil járástulajdonságok mellett.
A blokkról az összes azonosító a motorszám kivételével leszedve, hogyha valaki tudálékosan belenéz ne üsse ki a szemét a 2121 öntött felirat a blokkon.
Ez alá egy 4,1-es tucatdifi, hogy ne üvöltsön kiábrándítóan 80-90-nél a limó úri közönsége fülébe:)
Kuplungra csak és kizárólag egy Sachs szett lenne való szvsz.
Ez felmegy Budán a legmeredekebb kaptatón is, ha olyan az utazóközönség keresztbe is el lehet vele tenni szolidan.
Ja, télre, hóba egy torsen sperr is hálás lehet, szintén beszerezhető, 80-100 körüli összeg. Viszont erősíteni kell hozzá a hidat, de lehet úgyis erősítve lenne és lehet azt szépen is csinálni.