2010.05.04. 11:52
Zsigulimuzin 13. nap – Lakatolás folytatás 9.
Címkék: tuning zsiguli lakatos limuzin
Attila és Pisti már készíti az oldalmerevítőket V-alakban, ami a stabilitáson kívül, az autó csavarodás-mentességét is hivatott biztosítani.
Mára a padlólemezt is készre hegesztették a fiúk, így Indián is kipróbálhatja. Attila szerint a kardánalagút olyan merevséget adott a fenéklemeznek, hogy az ugrálást is ki kell bírnia.
Pisti és Attila már az előkészületeket végzik a tető helyének kialakításához.
2 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://zsigulimo.blog.hu/api/trackback/id/tr641973518
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Töci 2010.05.04. 13:55:36
Sziasztok, nagyon komoly a meló eddig.
Annyi érdekelne, hogy milyen módon oldjátok azt meg hogy a kb. 4m-es kardán ne szakadjon majd el lépten nyomon, gondolom meg lesz csapágyazva pár helyen még pluszba.
Vagy lehet raktok bele egy orrmoci elsőkerék hajtást? Akkor mondjuk nem kellene a kardánalagút.
Annyi érdekelne, hogy milyen módon oldjátok azt meg hogy a kb. 4m-es kardán ne szakadjon majd el lépten nyomon, gondolom meg lesz csapágyazva pár helyen még pluszba.
Vagy lehet raktok bele egy orrmoci elsőkerék hajtást? Akkor mondjuk nem kellene a kardánalagút.
Zsigulimo 2010.05.05. 20:14:44
@Töci:
Szia!
Köszönjük! Előlről és hátulról is egy gyári kardánnal indítunk, felfüggesztéssel együtt. A kettőt összekötjük valamint centírozzuk!
Üdv
Szia!
Köszönjük! Előlről és hátulról is egy gyári kardánnal indítunk, felfüggesztéssel együtt. A kettőt összekötjük valamint centírozzuk!
Üdv