LADA Limuzin

Egy LADA zsiguli limuzin építés hétköznapjai.

Bérlés előjegyzés:
06 20-406-7558 berles@zsigulimo.hu

Zsigulimó a facebook-on

Friss topikok

Powered by

2010.06.24. 11:45 zsigulimo

Zsigulimuzin 48. nap - "Nem szeretem az ezeröcsit...!"

Címkék: motor tuning zsiguli palinka lemezjatszo

Persze semmi bajom a fiúk rádiós műsorával, én is szoktam hallgatni (Neo FM - Winkler, Karotta).
Sír az új motor, vagyis könnyezik a motorblokk és a hengerfej között. Bekerült a difi, váltó, motor, meg egy kicsit módosítottuk a kardánt is, hogy még jobb legyen! Feltöltöttük vízzel a rendszert (olaj még sehol), de már ömlik a víz. Mi lesz, ha beindítjuk? Szökőkút?
Indiánt még az sem vígasztalja, hogy megérkezett a lemezjátszónak álcázott mélynyomó! :-)
Egy gyors telefon a motor készítőjének, megnyugtat, nyugodtan üzemeljük be, minden rendben lesz!
Emberünket próbáljuk rávezetni, nem szivárog, hanem ÖMLIK!
Mondja ő: garanciális, ha nem áll el, visszafizeti, + fizeti az olajat, stb.
Kételkedve, de gyerünk!

Látott már valamelyik blog olvasónk ilyet? Mert mi nem!
Közben Covex készíti a hangfal kiemeléseket, műanyagozza a sofőr mögötti elválasztófalat.
Ha ez egy amerikai sztori lenne (lásd Discovery-n futó műsorok), Indián aggódna, pánikolna, magyarázna, szaladgálna, üvöltözne, de Magyarországon csak annyi történik, hogy nap végén iszik egy jó házipálinkát kísérőnek Coronita sörrel és mereng a nap történésein: "Lesz ez még így se..."

További képek >>

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigulimo.blog.hu/api/trackback/id/tr592106126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadista Szandál 2010.06.24. 15:09:34

Ez a folyás szerintem sem egészséges. A gyári szürke hengerfejtömítések tudnak iylet ÁLLÍTÓLAG, hogy akkor áll össze mikor beindul ma motor s bemelegszik, s onnatól tökéáletes 1000 évig. De addig szivárog.

Nekem akkor is fura, egy szintbe síkolt blokk+hengerfej+tömítés között nyomás nélkül ennyire nem folyhatna a víz. Meg mivan ha befelé is ereszt, és leszakítja a dugókat a víz, összenyomhatatlansága okán? OK, hogy garis, de gondolom már komoly időnyomásban vagytok.

martong 2010.06.24. 15:15:23

És ha kicsit rámelegítenétek üresen hőlégfúvóval?

Pipi 2010.06.24. 22:19:08

hát ez szerintem se normális, hengerfejeztem, felújítottam 1000 motort, de ilyen szóba se jöhet. azért tanultuk ugye anno a suliban, hogy először feltöltjük vízzel, ha valahol folyik, borítjuk is szét újra.

Maczi01 2010.06.24. 22:53:55

Amennyiben ez tényleg egy, a raktárban 100éve rohadó tömítés, akkor üzemmelegen gyönyörűen begyógyul a helyére. Bár akkor sem ömlenie kéne... Hmmm... Mindenesetre ha garis akkor azt ki is kell használni... :)

Vadista Szandál 2010.06.25. 21:34:06

Utánakérdeztem, ez tényleg ilyen a gyári tömítés. Valami kapillárisok vezetik kifelé a vizet. Befelé nem mert az acélgyűrű a furatoknál útját állja.
Beindítás után megdagad, elzár és örökéletű.