LADA Limuzin

Egy LADA zsiguli limuzin építés hétköznapjai.

Bérlés előjegyzés:
06 20-406-7558 berles@zsigulimo.hu

Zsigulimó a facebook-on

Friss topikok

Powered by

2010.06.10. 10:14 zsigulimo

Zsigulimuzin 38. nap - Kárpitozás

Címkék: tuning zsiguli limuzin karpitozas

A autó-mentés kreatív munka, és minden verda más jellegű problémát állít a fifikás sosőrünk, Lackó Tomi elé. Jelen esetben a vas olyan hosszú, hogy amikor az első kerekek már bőven az autón vannak, középen a törésnél felakadhat az alja.

Ezt a problémát hivatott "Jack" megoldani, mert ő a nemes egyszerűségével 1.5 tonnát lazán a magasba emel. Persze egy ilyen spéci szerszám is csak a megfelelő kezekben válik megmentővé, a kreatív felhasználás Tomi erőssége, ezért ráemel a gépre. Így a rámpa és a pótkocsi közti törés eltűnik és a Zsiguli ellenkezés nélkül siklik fel a Bara Lacihoz bekalibrált teleportba.


Laci udvara már nem szűz a limuzinok tekintetében,de a fiúk most mégis meghatódva nézik a jövevényt.

Dani, az operatőrünk, nagy lendülettel próbálja felhívni a figyelmünket az üléssor mögött keletkezett üregre, amit művészien tollba is öntött.

A tetőt először egy speciális filccel borítják be, ezután jöhet a kombi tetőkárpit a köbön.
A Zsiguli-alkatrészeknél sajnos az is probléma, hogy mire felhasználásra kerülnek, eltelik néhány évtized, így álló helyükben képesek tönkremenni. Sajnos esetünkben is valószínű ez lehet a probléma, mert Laci hiába bízott benne, hogy kisimul a lyukacsos széldzseki anyag a tetőn, még két nap elteltével sem látható javulás.
Úgy látszik, hogy az emberi tényező helyett ismét az anyagok tréfálnak meg minket, de hát nem sikerülhet elsőre minden, ezért hátra arc a zsákutcából, keresünk valami megoldást.

De mit?........

További képek >>

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigulimo.blog.hu/api/trackback/id/tr52070988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marek098 2010.06.10. 17:51:39

Üdv! Egészen véletlenül van egy 2104-esem (kocka kombi) és egészen véletlenül pont egy éve kapott egy nagyjavtást (tornyok, kerékdobok, fényezés etc.). Persze a belsejét is próbáltam újjá varázsolni, többek között ajtó-, és tetőkárpit téren... És bizony én is ezzel a problémával szembesültem, és ez egy nagyon makacs anyagnak bizonyult. Mivel láttam, hogy ez nem fog a helyén kisimulni, ezért kb. 1,5 hónapig nyújtottam azzal a technikával, hogy egyik végén rögzítettem, a másik végére (ami lógott) némi súlyt raktam (persze ésszel). Nekem kisimult, de még néhány helyen így is vannak kisebb "szarkalábak", bár alig észrevehetők. Szóval nem tudom milyen hatásos és gyors megoldás lehet rá. Talán ha a helyén becsülettel ki van feszítve, és süti a kocsit pár napig a napocska, jó meleget létrehozva benne, talán kisimul. Szóval sok sikert, de szerintem ezzel a kis hiányossággal is ÁLLAT lesz, és gratulálok hozzá :D

Vadista Szandál 2010.06.10. 19:26:46

Hát ez szarügy:( Pedig mennyi meló lehet benne.

Esetleg típuson belül maradva a 2107-es Lada tetőkárpitja felhasználható, az teljesen más kivitelű mint ezek, az egy préselt nemtommi, fehér gyárilag, nem gyűrődős, merev anyag. Abból összetoldani párat. Monjuk azokon meg van egy luk a tetőlámpának. Valószínűleg zajszigetelésben is jobb valamivel.
Típusidegen, de legalább közeli rokon.

Indián1 2010.06.10. 20:14:03

@marek098: Szia! Ugyen nem gondoltad, hogy így marad a tetőkárpit? :-) Már meg is rendeltük hozzá a speciális, új tetőkárpit anyagot! Gondold el, beülsz egy ilyen "kuriózumba" és elsőnek a korára utaló ráncokat veszed észre! Egy pár nappal ugyan visszavet minket, de kár lenne a végefelé elszúrni a megjelenését!

Indián1 2010.06.10. 20:15:57

@Vadista Szandál: Helló! Még egyszer megpróbálkozunk a gyári pálcás megoldással, jól gondolod, hogy sok munka van benne. A kárpitos fiúknak darabonként kellett méretre szabni a pálcákat.

marek098 2010.06.11. 01:06:07

Mondjuk nem is Ti lennétek, ha valami megoldás nem lenne kitalálva :) jó szakember mindent megold :) én itthon, magamban csinálgattam ezeket a dolgokat, laikusként, próbálkozva a legigényesebb megoldást kieszelni :) csak így tovább, "ilyen nincs még egy az egész Magyarországon" ahogy Csecs úr is megszakértette, szóval sok sikert és várom (sokakkal együtt) a gigavideót a végén :D

a márk 2010.06.11. 01:55:25

Ti aztán tényleg nem sz@arral gurigáztok! Most már csak az a lényeg lesz-e esély valaha is beleülni. Eddig elhatárolódtam a házasságtól, most elgondolkoztam rajta...:p

htstibi 2010.06.11. 21:25:44

Sziasztok
A tetőkárpitot a kasznisommal úgy feszítettük ki, hogy lavórban rengeteg forró vizet raktunk a kocsiba. A felszálló meleg levegő kíméletesen kilágyította az anyagot így ki tudtuk feszíteni oldalt az ajtó kéder felfogató pereméhez ahova gyárilag is feszítik a kis fém patentokkal. Lehülés után olyan sima lett, hogy öröm volt nézni és nyáron sem rogyott meg. Egyébként állat lessz.