LADA Limuzin

Egy LADA zsiguli limuzin építés hétköznapjai.

Bérlés előjegyzés:
06 20-406-7558 berles@zsigulimo.hu

Zsigulimó a facebook-on

Friss topikok

Powered by

2010.06.03. 10:49 zsigulimo

Zsigulimuzin 34.nap - Fülledt erotika avagy a gigantikus kardántengely

Címkék: tuning zsiguli tengely limuzin kardan

Új nap virrad a Zsigulimo naptárunkban, és Norbi a műszerfalbeépítést húzta a Merkúr felvételi tételei közül. Egy átlag halandó azt hinné hogy ez egy bonyolult feladat, de a hozzáértő kezek néhány perc alatt átverekszik magukat a "tyúkbelek" és a vaskonzolok rengetegén.



Ezután nem marad más, mint néhány metrikus csavar meghúzása és már bent is van a "Kreml-hintó" irányítópultja.
Ami viszont nehezebb és fontosabb feladat, az a rakósbot külsejű kardántengely, ami elkészült egy spéci műhelyben, amíg mi loptuk a napot. Rengeteg buktatója és gyenge pontja van egy ilyen hajtáslánc kiépítésnek. Azt a tényezőt kizárhatjuk, hogy nem megfelelően hegesztették meg vagy nem a megfelelő anyagot használták, hiszen szakműhely készítette el.


Ezen a hosszon a legfőbb probléma, hogy ne üssön a tengely és na rázkódjon a kasztni. De hát a puding próbája az evés, ezért lássunk neki (milyen érdekes, hogy sosem esik szó arról, mi van, ha rossz a puding). Persze így nem lehet hozzáállni a dolgokhoz és gyáva népnek nincs hazája, ezért Imi nekilát és installálja a nem éppen Plug&Play ezközt.


A rengeteg East Block-os eltöltött munkaóra emléke járt az eszembe, amikor az ajtót támasztva néztem a szakikat, és arra gondolok, szegény kardántengely mit sem láthat a felette folyó orgiákból, műbörre okádott répákból, vagy magyarországra látogató szájrapuszis homofób orosz delegációkból, akik használni fogják a limót. Jó van na, néha nekem is elkalandozhat a gondolatom!:) Amikor ezt felvázoltam Daninak, kedvenc operatőrömnek, annyit mondott "csak irígykedsz"! Hála Istennek, nem kellett válaszolnom neki, mert Indián átvágott egy nanoartériát a bal gyűrűs bütykén, és vérbe fojtotta gondolatmenetemet a vodkagőzös, szőrös politikus-csókról (de ezt itt zárjuk is le).


Mire visszatekintünk az akna felé, Imi és Norbi, mint két szurikáta, kémleli a kardánkígyót. Imi csak annyit dörmög "fog ez menni tisztán látszik".


A beltér kialakításában néhány komoly fekete lyuk tátong, és Indián híres arról, hogy amikor egy probléma megoldódik, nem hagyja az apró sikerélmény okozta hatást szétáradni a kivitelező testében, hanem az érzés okozta kémiai anyagok felelősek a következő probléma kidolgozásáért, ezért egy laza keresztkérdést dob az akna felé: "nincs véletlenül két elfekvő hátsó ülésetek?". Persze nem tudhatja hogy a Musztáng Autójavító híres az Unixot meghazudtoló felkészültségű raktárkészletéről, ezért meglepetésként éri Imi válasza, aki csak annyit mond: "de, azt hiszem van". Persze ilyenkor mindenkinek beugrik a lefóliázott busmanbarna műbör alkotás egy vonalkóddal az oldalán, e helyett a mai nap képe:


További képek >>

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigulimo.blog.hu/api/trackback/id/tr712052950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a márk 2010.06.03. 19:00:07

Egyszerűen lenyűgöző! Azt meg lehet tudni ki volt az értelmi szerző?

Papucsek Norbert 2010.06.03. 22:12:56

Varázspadlás:D Kár hogy nekünk nincs otthon ilyen!

Indián1 2010.06.07. 18:57:02

@PNorbee: Ehhez a padláshoz kell azért némi előélet, Imi barátunk papája 1000 éve autókkal foglalkozik, bontással, alkatrész árusítással, szereléssel. Nem csoda, hogy Imiből lett az általam ismert leglelkiismeretesebb VW-Audi Szerelő Guru.

Indián1 2010.06.07. 18:58:10

@a márk: Szerénységem tiltja, hogy nyilatkozzak ezügyben! :-)