LADA Limuzin

Egy LADA zsiguli limuzin építés hétköznapjai.

Bérlés előjegyzés:
06 20-406-7558 berles@zsigulimo.hu

Zsigulimó a facebook-on

Friss topikok

Powered by

2010.05.11. 12:11 zsigulimo

Zsigulimuzin 18.nap – Viva la mexico!

Címkék: tuning zsiguli limuzin fenyezes gitteles csiszolas

Végre kezdetét vehette a fényezés előkészítés! Ilyenkor a gittelést, csiszolást végző alany miliméterenként megismerkedik a felület hiányosságaival, és ugyan a Attila a lakatosunk igen alapos, mégis rengeteg hibát kell orvosolni fényezőinknek (mégiscsak egy teljesen új karosszériát épített).
Három serény kéz ugrott neki nyúlánk kis kedvencünknek, és néhány óra után tisztán látszik, hogy jó kezekbe került szemünk fénye. A srácok persze az újdonság lendületével és széles mosollyal kezdtek neki a munkának. Kiváncsian várjuk, hogy a lelkesedés vajon fennmarad majd a második héten is.
Mindig is tudtuk, hogy egy operatőr egy-egy jó képért mindenre képes, de Dani most túllőtt a célon, mert a daruról ugrás után olyan szerencsétlenül érkezett, hogy azóta is látványosan sántít.

További képek >>

9 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zsigulimo.blog.hu/api/trackback/id/tr661992127

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Osztán integrál-e? 2010.05.11. 18:15:47

Annak idején sokat toltam a Colin McRae Rally második részét. Persze mindig szigorúan automata váltós üzemmódban és mivel lusta voltam egyedül végigvinni az egész karriert, amellyel elérhetővé vált az összes kocsi, természete...

Trackback: A világ leghosszabb bringája 2010.05.11. 18:11:36

A hollandok sose voltak híresek arról, hogy olyan rettenetesen unatkoznának. Ha végképp nincs semmi ötletük, akkor némi tudatmódosítóval pörgetik fel magukat. ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaT2 2010.05.12. 14:46:11

Azért arra kíváncsi leszek, hogy milyen motort fogtok rakni az ezerkecske helyére, hogy elvigye ezt a hatalmas kasznit. 1.7i Niva motort talán?

Zsigulimo 2010.05.12. 16:35:03

Egyelőre egy 1,5-ös tuning motorban gondolkozunk, de az 1,7-es Niva motor sincs elvetve. Először összerakjuk az ezerkecskével, ellenőrizzük, hogy szerkezetileg minden működjön. Üdv, Indián

Vadista Szandál 2010.05.20. 17:38:36

@Zsigulimo:
nem való bele 1,5-ös motor. Ha már nem az eredeti akkor legeslegnagyobb elérhető gyárival kell foglalkozni. Az az 1,7 Niva. Ua. kinézet, senki nem szúrja ki.
Ki lehet hozni 1,5-ből 150 lóerőt is, de 8500-ös fordulaton, ikerkarbikkal-injektorral, nagy-hangos és spéci kipufogóval. Nem limóba való. Ebbe egy szolid, majdnemszéria optimalizált nyomatékgyár kell. Szerintem:)

a márk 2010.05.20. 21:36:16

szerintem bőven akad hely egy jó hosszú tompított kipufugónak...

Indián1 2010.05.22. 14:01:27

@Vadista Szandál: Vannak tárgyalásaink Niva motor ügyben, de legelőször össze akarjuk állítani az autót, hogy egyáltalán hogy működik, viselkedik, hogy kanyarodik... A kipufogót úgy néz ki Tülkös Robi barátom (Dinamit kipufogó) veszi kezelésbe, majd meglátjuk :-).

Indián1 2010.05.22. 14:02:57

@a márk: Szerintünk sem illene egy hangos kipufogó a limuzinhoz, esetleg egy jó dupla Koppány! :-)

Pipi 2010.05.31. 00:17:24

ha már lúd, legyen kövér. szerintem 1,6 vagy 1,7 egy alacsony fordulatú turbóval, extrám kasztni mellé az illene:)

a márk 2010.05.31. 01:31:14

zsiguli.hu-n van pár szaki aki igen jó nyomatékos 1,7-est tud építeni. Ajánlom a fórumokat érdemes megnézni!

Indián1 2010.06.02. 20:21:58

@a márk: Köszönjük a tanácsot, könnyen lehet, hogy élni fogunk vele :-).